Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Starym Targu

ul. Główna 37A, 82-410 Stary Targ

 

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych

Deklaracja dostępności

Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Franciszka Jujki w Starym Targu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej http://zsstarytarg.szkolnastrona.pl/ zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://zsstarytarg.szkolnastrona.pl/

Data publikacji strony internetowej: 04-10-2013

Data ostatniej aktualizacji: 2022-02-28

 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych

  • Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych

  • Niektóre zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych

  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności

  • dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi.

 

Oświadczenie sporządzono dnia 28-02-2022 r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Pani Magdalena Gut – koordynator ds. dostępności, adres poczty elektronicznej sekratariat@zsstarytarg.szkolnastrona.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu+48 55 277 62 22. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

 

Informacje na temat procedury

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Franciszka Jujki w Starym Targu; ul. Główna 37A; 82-410 Stary Targ

  1. Do budynku Szkoły Podstawowej prowadzą dwa wejścia. Pierwsze znajduje się od ulicy Głównej 37A i prowadzą do niego schody. Do drugiego wejścia można przejść od strony boiska szkolnego schodami. Przy schodach znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych. Wejścia bezpośrednie są ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły.

  2. W budynku szkoły na każdym poziomie (piwnica, parter i piętro) znajduje się korytarz. Budynek nie posiada wind.

  3. Brak toalet dla osób niepełnosprawnych.

  4. Budynek Przedszkola przy ulicy Głównej 50 stanowi obiekt parterowy z dużym korytarzem. Do budynku prowadzą schody.

  5. W każdym budynku znajduje się korytarz. Nie ma wind ani podnośników.

  6. Bezpośrednio przed terenem szkoły od strony boiska znajduje się parking dla samochodów osobowych, miejsca parkingowe nie są oznakowane.

  7. Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.

  8. W szkole nie ma pętli indukcyjnych.

  9. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

Załączniki:

Raport o stanie zapewnienia dostępności

Utworzono dnia 31.03.2021, 12:20

Raport o stanie zapewnienia dostępności

Utworzono dnia 31.03.2021, 12:20

Informacje

Liczba wyświetleń: 620
Utworzono dnia: 29.03.2021
Dokument wprowadził:
Magdalena Gut

Historia publikacji

  • 16.12.2022 13:20, Magdalena Gut
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 16.04.2021 11:28, Magdalena Gut
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 31.03.2021 13:40, Magdalena Gut
    Edycja strony: Deklaracja dostępności